Friday 24 November 2017

Shaw Options Handel


Bienvenue le site officiel de la ligue nationale hockey..Tervetuloa NHL n viralliselle nettisivustolle. Vlkommen til NHLs offisielle web-side. Vtejte na oficilnch strnkch National Hockey League. Vitajte naicilnych strnkach National Hockey League. Willkommen til de offisiellen Seite of National Hockey League. Canadiens trade for Shaw, deal Eller. BUFFALO - Potensialet for å sette inn-ditt-ansiktet fremover Andrew Shaw og Brendan Gallagher på samme linje ble et spennende alternativ for Montreal Canadiens trener Michel Therrien på fredag. Jeg vil ikke være en forsvarsspiller som spiller mot dem, sier Canadiens general manager Marc Bergevin. Noen må kanskje være hvis Therrien ønsker å prøve det eksperimentet Bergevin satte kortene i hendene ved å anskaffe Shaw fra Chicago Blackhawks i en handel for to andre runde utkast plukker i 2016 NHL Draft, som fortsetter på First Niagara Center på lørdag 10:00 ET NHLN, SN, TVA Sports 2.Shaw, som hadde 34 poeng i 78 kamper denne sesongen, er en begrenset gratis agent, men Bergevin sa at han har vært i kontakt med sin agent, Pat Brisson, og planlegger å begynne å forhandle om en ny kontrakt for ham kort tid. Bergevin ryddet noe lønnsrom for å signere Shaw og hente frem fremtidige utkast til valg av handelsstedet Lars Eller til Washington hovedstader for andre runde plukker i 2017 og 2018. Canadiens don t har noen andre runde plukker på lørdag, men har to i 2017 og tre i 2018. Med tre plukker i andre runde kan du parlay det kanskje til en første, sa Bergevin De gir oss det meg alternativer Ja, de blir presset tilbake, men det er akkurat slik det er. Washington daglig leder Brian MacLellan sa han hadde blitt målrettet Eller i det siste året. Han forutser ham som sin tredje linjesenter bak Nicklas Backstrom og Evgeny Kuznetsov. Eller , 27, er signert for to årstider med en 3 5 millioner cap lading, ifølge. Vi prøver å fylle et tredje linjersenter med en god toveis som kan gi oss litt lovbrudd og spille forsvar, litt straffedrab og sannsynligvis lite strømspill, sa MacLellan Vi identifiserte ham sannsynligvis over et år siden Han var på vår liste i år. Vi fortsatte å prøve og ringe for å se om vi kunne handle for ham. Og det skjedde fredag. Bergevin sa at han føler Philip Danault, som han kjøpte fra Chicago denne sesongen, kan erstatte Eller Han sa også han mener Eller kan finne en passform i Washington som han kjempet for å finne i Montreal. Eller hadde 13 mål og 26 poeng i 79 kamper denne sesongen, og hadde 71 mål og 154 poeng i 435 kamper med Montreal de siste seks sesongene. Jeg vet Lars, han er flott barn, og jeg tror noen ganger at han er hans verste fiende, for vanskelig på seg selv, sa Bergevin at han kommer til et sted i Washington, de har et veldig solidt dypt lag og kanskje han vant mye press Men jeg synes det er så bra for ham og Capitals. Bergevin, men tror spesielt Shaw kan være en styrke i Montreal på samme måte som Gallagher allerede er Den eneste forskjellen er Shaw er en to-timers Stanley Cup-mester og Bergevin håper han kan hjelpe Canadiens vinne sin første Stanley Cup siden 1993. De er gutter som vil trekke deg i kampen med dem, sa Bergevin at jeg vet at våre fans elsker Brendan Gallagher, og jeg vet at de skal føle på samme måte om Shaw. Bergevin har følte på den måten om Shaw siden han revidert ham som medlem av Blackhawks hockey operasjonssjef. Han minnet om å se Shaw spille for Owen Sound i Ontario Hockey League og slåss en spiller som er større enn han. Han mener det var tidligere Canadiens forsvarsmann Jarred Tinordi, som er 6-fots-6 og 230 pund Shaw er 5 fot 11 og 179 pund. Det er ikke kampen, men jeg liker, Denne fyren er her for å spille, han er her for å vinne, Bergevin sa åpenbart hans track record fulgte med Blackhawks fordi han var en stor del av laget sitt da de vant de Cups. , 25 den 20. juli, har 16 mål og 35 poeng i 67 Stanley Cup Playoff-kamper. Han scoret fem mål i hvert mesterskap. Han var en del av 2013 og 2015, inkludert et trippel-overtidsmål i en 4-3 seier mot Boston Bruins i spill 1 i 2013 Stanley Cup-finalen. Han s gjorde noen store playoff mål og han bringer deg inn i kampen, sa Bergevin han drar lagkameratene i kampen. Du legger merke til ham der ute. Han er ikke morsom å spille mot. Black Bowks daglig leder Stan Bowman følte seg tvunget til å handle Shaw fordi han trengte mer wiggle room under 73 millioner lønnsloppen, og trodde han ikke kunne ha det og re - signere Shaw. Vi har nok kapprom nå, og Bowman sa om vi gjør trekk for å få bevegelser igjen å bli sett, men vi har ikke et lønnsproblem nå. Bowman sa det var vanskelig å dele med Shaw. Vi elsker hva Andrew s brakte til laget, sa Bowman. Vi ønsker absolutt ham det beste. Han ga sitt hjerte og sjel til laget. Noen ganger er det tøffe beslutninger du må gjøre, men vi er begeistret over hvor vi skal reise. Bowman er spesielt spent på lørdag fordi han har tre picks i andre runde, inkludert utvalget Chicago fikk fra Carolina orkaner i forrige uke i handelen som involverte fremover Teuvo Teravainen og Bryan Bickell Blackhawks har 10 plukker samlet. Du må fylle opp spillere, ta med unge gutter, og for å gjøre det må du ha utkast, sa Bowman. Vi har 10 picks nå. Det var ikke så lyst bare i forrige uke. Vi hadde bare syv picks. Vi har lagt til mye høyt plukker og jeg tror vi er på riktig vei. 0 Kommentarer Skjul kommentarer. Hei og velkommen til Jeg er Dilip Shaw, eier av dette nettstedet. Jeg har startet denne nettsiden en gang i 2014-15 for å dele opsjoner, futures og aksjemarkedsopplæring med Mine besøkende siden Siden har det blitt en veldig stor nettside, siden jeg fortsetter å skrive aksjemarkedsinformasjon og utdanningsrelaterte artikler nesten hver handelsdag. Hvis du er interessert vennligst kom tilbake og sjekk for nye artikler. Du kan også få mine nyeste artikler i din epost. For det du må abonnere på mine gratis nyhetsbrev her. VIKTIG MERK Du må lese feilene jeg gjorde da jeg begynte å handle aksjemarkedene i 2007, jeg mistet mer enn Rs 7 Lakhs om tre år, så vær så snill å lese det for å unngå feil i handel som jeg gjorde jeg ikke vil du miste penger slik jeg mistet takk. My Utdannelse BA, MA, DOEACC En nivå datavitenskap og MBA For øyeblikket har jeg en konsulentjobb ikke en vanlig jobb Det har ingenting å gjøre med aksjemarkeder, men det hjelper meg å sammensatte fortjenesten. Oppdatering 31. mars 2016 I dag dro jeg fra jobben min for å konsentrere full tid om å gjøre aksjehandel og jeg nyter det 31. mars 2016 ble valgt fordi på denne dagen regnskapsåret 2015-16. Jeg er ikke et selskap verken jeg eier ethvert selskap jeg er en forhandler som deg, jeg begynte å handle siden 2007 og var en taper til 2010 Jeg er glad for at jeg nå handler profitt nesten hver måned Jeg handler for det meste ferske opsjoner Noen ganger kjøper jeg aksjer i kontanter når jeg føler at aksjen er klar til å flytte opp. Før jeg forteller deg mer om meg selv, er det viktig å vite hvorfor folk mister penger handelsopsjoner Det var en periode 2007 til 2010 da jeg pleide å gjøre disse feilene selv.1 Vi blir grådige og handler med mer enn vi kan afford.2 Når handelen går mot oss, vi sitte i håp om å tenke at aksjen vil til slutt favorisere vår handel. Dessverre skjer det sjeldent. Vi tar et stort tap.3 Når det gjelder å ta et tap, tar vi det på verste mulig tid bare for å se aksjene vende i vår favør. Men våre penger er gone.4 Når handelen er til fordel for oss, tar vi fortjenesten raskt, og frykter at aksjen kan reversere retning. Totalt er vår fortjeneste liten og tap stor.5 Vi handler uten plan.6 Verste feil etter at du har mistet penger, går vi til rådgivningstjenester for tips Vi betaler dem og mister mer penger som handler sine tips.7 Vi blir så redd og slutter å handle totalt.8 Våre sjanser til å tjene penger fra denne vakre verden av aksjemarkeder er borte. Etter å ha mistet penger, ble jeg lei av aksjemarkeder og sluttet å handle Så min megler fortalte meg om FO Futures Options trading Å tro at jeg vil gjenopprette tapene mine Jeg begynte å ta mer innflytelse enn jeg burde ha mistet mer penger. Da trodde jeg behov for hjelp fra det såkalte faglige aksjemarkedet ets rådgivende tjeneste som gir bedrifter jeg betalte nær Rs 40.000 - til ulike tipsleverandører Og de hjalp meg med å miste Rs 60.000 mer handler sine tips på SMS Heck Jeg ble lei opp. Lang historie kort jeg mistet totalt mer enn 7 lakhs til 2010 Legg til interesse for det og vi snakker om et tap på rundt 10-12 lakhs. But de tapene fikk meg til å tenke dette hvis jeg mistet penger enn noen gjorde det Hvorfor det er at jeg mistet og han vant Da forstod jeg at forskjellen var kunnskap Jeg bestemte meg for å få litt kunnskap i denne virksomheten og prøve igjen. For seks måneder handlet jeg ikke og studerte bare om opsjonshandel. Likte mye studier, undersøkte opsjonshandel, strategier og oppførsel og gjorde litt papirhandel. Mens jeg forsket, kom jeg også i kontakt med en opsjonsmarkedsfører i CBOE Chicago Board Options Exchange, og han fortalte meg mange ting som folk sjelden vet om alternativer jeg ble trygg på etter å ha snakket med ham. I løpet av 2011 begynte jeg å handle igjen, denne gangen fullt bevart med kunnskap Siden da har jeg aldri sett tilbake. Hvis du er veldig interessert i å kjenne min fulle historie om handel, kan du lese den her. Utskrifter er høyt utnyttede retningsbestemmelser Det betyr at kontoen din kan ta en stor suksess hvis prediksjonen din er feil. Kan du virkelig forutsi i morgen vil Nifty være opp eller ned I det minste kan jeg ikke helt helt igjen være stor risiko, så diverted all min oppmerksomhet på alternativer. Opptak er interessante som de gir deg den begrensede innflytelsen Hvis du kjøper ett alternativ, kan du selge en annen for å redusere beløpet i fare osv. Hvis handelen går galt, har du mange valg for å justere bransjene. Med Futures er det ingenting Du må bare tape, selv om du må hedge futures må du gjøre det gjennom alternativer. Som du allerede vet, tilbyr jeg et kurs om opsjonshandel Én av mine besøkende spurte meg et gyldig spørsmål hvorfor jeg tilbyr denne tjenesten, er dette for ekstra inntekt. Her var mitt svar.1 Jeg føler meg dårlig når folk mister penger handelsalternativer Jeg var en av dem Deretter lærte jeg om det og turne d det rundt Dessverre folk ikke vil lære å miste penger trading Jeg vil gjerne lære dem og se pengene sine vokser Det er ingenting galt med å vise noen riktig retning.2 Hvis jeg tilbyr det gratis, vil livet mitt bli helvete Hver besøkende vil snakke med meg Jeg får hundrevis av besøkende hver dag Jeg må skjerme de som er interessert i de som ikke er, og den eneste måten å gjøre dette på er å spørre dem om å betale.3 Ja i denne tøffe verden er ekstra inntekt god. Videre om kvelden er jeg fri og heller bruker den tiden konstruktivt. Jeg føler meg veldig glad for å snakke med kundene mine Ikke bare lærer jeg dem hvordan man handler alternativer vellykket, men jeg er sikker på at de vil passere denne informasjonen til barna sine og når de vokser opp, de vil fortelle det til barna sine. Opptaksverdenen kommer ikke til å forandre seg Dens et eviggrønne marked. Hvis du leser dette og handleralternativene, ber jeg deg om å ta litt kurs, studere om dem, kjenne alt om dem og handle deretter vil ikke ta Selvfølgelig er det bra for familien din og for dine hardt opptjente penger, vær så snill å utdanne deg om alternativer før du handler. Ellers garanterer jeg deg at du mister penger. Jeg har lært dette på den harde måten, og jeg ikke t vil du miste så mye som jeg har mistet. Her er en liten ansvarsfraskrivelse. ble født 24. mai 2013 Jeg startet denne nettsiden for å lære folk hvordan man handler alternativer Jeg deler mye informasjon om handel aksjemarkedene spesielt valgmuligheter på dette nettstedet Du er fri til å prøve disse handler Men det er dine penger i fare så vennligst handle små og ta det derfra Dessuten, gjør din egen forskning før du tar noen økonomiske investeringsbeslutninger basert på hva jeg har skrevet på dette nettstedet. Mitt mål er å hjelpe deg med å ta en bedre handelsavgjørelse. Takk for at du besøkte nettstedet. Opphavsrett Alle rettigheter forbeholdt Dilip Shaw, Eier av denne nettsiden. Opphavsrett overtredelse Enhver handling om å kopiere, reprodusere eller distribuere innhold på nettstedet eller nyhetsbrev, helt eller delvis, for noe formål uten min tillatelse, er strengt forbudt og skal anses for å være brudd på opphavsretten. INKLUSIVE ANSVARSFRASKRIVELSE Eventuelle referanser på denne siden av inntektene som handles av de handlende er gitt til meg av dem enten via e-post eller WhatsApp som en takknemlig beskjed. Men hver handel er avhengig av næringsdrivende og hans risikonivå tar evne, kunnskap og erfaring Videre er aksjemarkedsinvesteringer og handel utsatt for markedsrisiko. Derfor er det ingen garanti for at alle vil oppnå samme eller lignende resultater. Målet mitt er å gjøre deg til en bedre Futures Trading Course fra ditt hjem. Test av en teknisk analytiker en eksperthandler - Resultatene kan variere for brukere. Testing av Housewife Trader - Resultater kan variere for brukere. Jeg er Dilip Shaw Jeg er en handelsmann som deg, jeg har bee n trading siden 2007, men tapte mye penger til 2010 Jeg stoppet deretter handel og studerte alternativer som college eksamener Startet trading igjen fra 2011 og aldri sett tilbake siden jeg gjorde mye forskning, lese bøker og gjorde utallige papirhandel før de ble lønnsomt Du kan lese om meg her. Mitt konservative trading kurs siden 2014 hjelper mange forhandlere, akkurat som deg som har en jobb eller bedrift, å gjøre konsekvent fortjeneste som dette. Klikk her for flere anbefalinger. Du kan gjøre dette kurset fra ditt hjem. Noen handelsfolk gjør fantastiske fortjeneste som Rs 16 26 lakhs fortjeneste i 5 dager, selv om resultatene kan variere for alle. Dette kurset hjelper deg å lære å handle konservative alternativ strategier for månedlig inntekt Når du er ferdig med kurset kan du begynne å handle umiddelbart Du kan begynne å handle fra hvilken som helst dag Du trenger ikke å vent på utløpet Du vil tjene fortjeneste konsekvent. Dette kurset er bra hvis du har en vanlig jobb eller bedrift. Du trenger IKKE å overvåke dine handler hvert sekund. Før du leser, vennligst un Understreke at for alle 5 strategier vil streikvalg bli undervist Strike-valg mens handel Alternativer er den viktigste delen for å lykkes. Du får to konservative ikke-retningsstrategier på alternativer, en konservativ aksjeopsjonsstrategi og to konservative retningsstrategier for fremtidig valgkombinasjon . Ingen retningsvirksomhet er lønnsom 80 av tiden og 3 til 5 per handel. Resultatene kan variere. Direksjonsstrategi gjør penger fort Det spiller ingen rolle hvilken side aksjen flytter. Faktisk gjør du mer når du har feil i fremtiden. Noen fantastiske fortjeneste mulig her. aksjeopsjonshandelen gjør 30 000 i en handel og hvis SL er truffet, er det en måte å gjenopprette tap pluss gjøre 30 k i den handel. Teknisk kunnskap er IKKE nødvendig Ikke nødvendig å overvåke bransjer hvert sekund. I løpet av kurset vil du lær hvordan du velger streikprisene Du lærer når du skal handle, som streiker for å selge som du skal kjøpe, hvor mye profittmål du bør se etter, det beste stedet å stoppe med å tape s og hva du skal gjøre etter å ha stoppet tap betyr hvordan du får pengene tilbake. Suksessraten er mer enn 80. Siden handelen er ordentlig sikret, er det ikke noe stress i handel med mine strategier. Jeg er veldig sikker på at du vil tjene penger på å handle mine strategier For å hjelpe deg med å lykkes, tilbyr jeg 1 års støtte fra bestillingsdato.11 Grunner til at du bør gjøre kurset 1 TA Kunnskap IKKE kreves 2 NEI Programvare påkrevd 3 Regelmessig overvåking IKKE nødvendig 4 Fortsett med jobben 5 Gjør kurs fra ditt hjem 6 100 Sikret 7 Stressfri handel 8 Bare Rs 75 000 - for å starte 9 Skalering mulig 10 Ett tidsgebyr 11 Ett års støtte. For å vite mer Ring SMS WhatsApp meg på 9051143004 eller email meg nå Jeg kan engelsk og hindi. Du kan finne mange attester i Disse sidene. PS Så mange års handel har tenkt meg en ting - det er alltid bedre å lage små fortjeneste måned etter måned, i stedet for å miste penger måned etter måned, prøver å tjene for mye penger. Det skjer aldri. Men små penger akkumuleres måned etter måned kan bli veldig stor på bare noen få år. Få gratis alternativ Beginners Course. Do du vil vite Alternativ Grunnleggende Hvis JA, klikk her og fyll inn et skjema og få alternativ Beginners Course Free Dine detaljer vil ikke bli delt, og vi vil ALDRI SPAM deg. Som vår Facebook-side og få øyeblikkelige oppdateringer for livet. Enhver handling med å kopiere, reprodusere eller distribuere innhold på nettstedet eller nyhetsbrev, helt eller delvis, for noe formål uten tillatelse, er strengt forbudt og skal anses å være brudd på brudd på opphavsretten..Informasjon på dette nettstedet er kun for pedagogisk formål og er ikke en anbefaling til å kjøpe eller selge noen aksjer, opsjoner eller fremtid. Jeg gir IKKE noen tips i noen form og har ingen hensikt å gi tips i fremtiden også, jeg gir bare Stock Market Education i General og Derivative Trading Education spesielt gjennom denne nettsiden. Min mål er å gjøre deg en bedre disiplinert handelsmann med utdanning du får fra denne nettsiden Vær oppmerksom på at jeg IKKE gir tips eller rådgivende se rvices via SMS, e-post eller whatsapp eller annen form for sosiale medier Mitt mål er bare å tilby utdanning på finansmarkeder og investeringer på aksjemarkedene riktig vei gjennom denne nettsiden. Jeg er IKKE en finansiell eller investeringsrådgiver jeg prøver bare å hjelpe detaljhandel aksjer forhandlere gjennom artikler og utdanning som tilbys i denne bloggen fordi jeg selv mistet 7 Lakhs trading spekulativ handel uten kunnskap og jeg vet smerten de fleste handelsfolk føler etter å miste penger gjør spekulativ handel Jeg vil bare hjelpe dem ved å spre kunnskap gjennom dette nettside. Jeg har jobbet hardt, gjort undersøkelsen på riktig måte og skrevet artiklene på denne nettsiden ut av mine erfaringer som handelsmann og også ved hjelp av kunnskap. Jeg har lest flere bøker, nettsteder, fora, ebøker, elektroniske tidsskrifter osv. markedsinvesteringer er utsatt for markedsrisiko Vennligst gjør din egen forskning før du investerer i noen aksje eller alternativ eller prøv noen strategi skrevet på denne nettsiden. Jeg prøver mitt beste for å utdanne opsjonshandlere spesielt i India, og jeg håper du finner dette nettstedet nyttig. Takk for at du leser Fullstendig opplysning her. Min valgkursabonnementer og vurderingene. Les kursuttrykk og vurderinger av min ikke-retningsbestemt konservative opsjonshandelskurs Jeg har gjort kopipasta fra e-post eller WhatsApp jeg mottok fra handelsmenn som har tatt kurset mitt Hvis bildet er lite og du ikke kan lese riktig, vennligst klikk på bildet for å forstørre Takk. Den beste testen jeg mottok Ravi Excellent Trader, gjør Rs 16 26 Lakhs fortjeneste i 5 Dagsresultatene kan variere for brukere Se hans testamente nedenfor. Test av Ravindra 10 65 Fortjeneste Intradag Rs 4 05 Lakhs Fortjeneste i retningsrik strategi for min kurs. Resultater kan variere for brukere. Ansvarsfraskrivelse Disse resultatene som 10 65 fortjeneste er typiske og det er ikke garantert at hver handel vil produsere de samme eller lignende resultatene. Sikringsmetodene i kurset vil hjelpe deg med å ta slike aggressive handler selv med mye penger, fordi du du vet at kapitalbeskyttelse er der uansett hva smarte handelsmenn alltid vil gjøre mer. Testing av Ravindra Intradag Profits Resultater kan variere for brukere. Ansvarsfraskrivelse Disse resultatene er typiske, og det er ikke garantert at hver handel vil produsere de samme eller lignende resultatene. Men sikringen metoder i kurset vil hjelpe deg med å ta slike aggressive handler selv med mye penger, fordi sikringsbransjen vil beskytte din kapital uansett hva. Hennes tredje dag Intradag trade.4 05 Lakhs 1 80 Lakhs 4 76 Lakhs Rs 10 61 Lakhs Fortjeneste i 3 Intradag Trading Days Resultater kan variere for brukere. Ansvarsfraskrivelse Disse resultatene er typiske og det er ikke garantert at hver handel vil produsere de samme eller lignende resultatene. Sikringsmetodene i kurset vil hjelpe deg med å ta slike aggressive handler selv med mye av kontanter Når du kan handle fredelig, kan du alltid handle med flere penger. Tester av Mr Inder Resultater kan variere for brukere. NOTER Mr Inders s-handel vil bli gitt som bonus til alle betalte sub Skribenter av kurset samme dag sammen med alle andre strategier. Både Ravi og Inder gjør fortsatt gode med retningsbestemt, men sikret strategi skrevet i kurset. Da Inder ikke har noen problemer med å dele sin handel, blir dette gitt som en bonus til alle betalte abonnenter for å forbedre avkastningen Hans ide trenger litt øvelse, da kan du forbedre avkastningen din fra å handle denne strategien. Det kan ta litt tid, men med innsatsresultater vil vise. NOTER Mr Inder handlet konservativ retningsstrategi i løpet 11 returnerer i 1 handel er typisk og kan ikke skje i hver handel. Merknad Mr. Inder ga en total fortjeneste på 37 8 på margin blokkert. Han gjorde MER når han var feil i sin fremtidige handel. Hvis du tar kurset, sender jeg hans virkelige handler for din læring og bevis Ikke alle handel kan gi slike resultater. Resultatene dine kan variere. Resultatet av resultatet kan variere for brukere. Test av Kapil Administrerende direktør for en svært populær handelsprogramvare i India Resultater kan variere for brukere. Testimonial av Housewife Aditi Resultater kan variere for brukere. Stock Alternativ Handel Testimonial Resultater kan variere for brukere. Stock Alternativ Handel Testimonial av Same Trader Neste Måned Resultater kan variere for users. WhatsApp Test av Jiten Resultater kan variere for users. Testimonial av Deepak Results kan variere for users. WhatsApp Testimonial by Manish Resultater kan variere for brukere. Testimonial by Gaurav En annen handelsmann som hadde galt i Nifty Future handel fortsatt gjort overskudd Resultater kan variere for brukere. Tidsskrift av Krishna En annen handelsmann som hadde galt i Nifty Future handel fortsatt gjort Resultat Resultater kan variere for brukere. Test av Karthik Resultater kan variere for brukere. WhatsApp Testamente av Ragunathan Resultater kan variere for users.2nd Testamente av Ragunathan Resultater kan variere for brukere. Testing av Shiv Resultater kan variere for users. WhatsApp Test av Menon Results kan variere for brukere. Testing av Chandrashekar Resultater kan variere for brukere. Testing av Anupam Resultater kan variere for brukere. Vær oppmerksom på at thi s var typisk og det er ikke mulig å få så stor avkastning i hver handel. Resultatene kan variere fra handel til handel. Noen av mine kunder ringer meg og takker meg for kurset. Så mye at de deler deres personlige gleder med meg. Denne personen er en svært senior professor i et universitet i Sør-India Jeg kan ikke navn for å skjule sin identitet Han var så fornøyd med kursresultatene at han sendte meg dette. Resultatene kan variere for brukere som ikke alle får en PhD-grad. For mer informasjon om konservativ handel kurs kontakt meg eller ring hva som skjer på 9051143004.Disclaimer Resultater kan variere for brukere Noen gjør mer noe mindre, men ideen er å lære, få utdanning og trade. Subscribe til mitt nyhetsbrev. Takk for at du abonnerer. Opphavsrett Alle rettigheter forbeholdt Dilip Shaw, Eier av denne nettsiden. Opphavsrett overtredelse Enhver handling om å kopiere, reprodusere eller distribuere innhold på nettstedet eller nyhetsbrev, helt eller delvis, for noe formål uten min tillatelse, er strengt forbudt og skal anses for å være brudd på opphavsretten. INKLUSIVE ANSVARSFRASKRIVELSE Eventuelle referanser på denne siden av inntektene som handles av de handlende er gitt til meg av dem enten via e-post eller WhatsApp som en takknemlig beskjed. Men hver handel er avhengig av næringsdrivende og hans risikonivå tar evne, kunnskap og erfaring Videre er aksjemarkedsinvesteringer og handel utsatt for markedsrisiko. Derfor er det ingen garanti for at alle vil oppnå samme eller lignende resultater. Målet mitt er å gjøre deg til en bedre Futures Trading Course fra ditt hjem. Test av en teknisk analytiker en eksperthandler - Resultatene kan variere for brukere. Testing av Housewife Trader - Resultater kan variere for brukere. Jeg er Dilip Shaw Jeg er en handelsmann som deg, jeg har bee n trading siden 2007, men tapte mye penger til 2010 Jeg stoppet deretter handel og studerte alternativer som college eksamener Startet trading igjen fra 2011 og aldri sett tilbake siden jeg gjorde mye forskning, lese bøker og gjorde utallige papirhandel før de ble lønnsomt Du kan lese om meg her. Mitt konservative trading kurs siden 2014 hjelper mange forhandlere, akkurat som deg som har en jobb eller bedrift, å gjøre konsekvent fortjeneste som dette. Klikk her for flere anbefalinger. Du kan gjøre dette kurset fra ditt hjem. Noen handelsfolk gjør fantastiske fortjeneste som Rs 16 26 lakhs fortjeneste i 5 dager, selv om resultatene kan variere for alle. Dette kurset hjelper deg å lære å handle konservative alternativ strategier for månedlig inntekt Når du er ferdig med kurset kan du begynne å handle umiddelbart Du kan begynne å handle fra hvilken som helst dag Du trenger ikke å vent på utløpet Du vil tjene fortjeneste konsekvent. Dette kurset er bra hvis du har en vanlig jobb eller bedrift. Du trenger IKKE å overvåke dine handler hvert sekund. Før du leser, vennligst un Understreke at for alle 5 strategier vil streikvalg bli undervist Strike-valg mens handel Alternativer er den viktigste delen for å lykkes. Du får to konservative ikke-retningsstrategier på alternativer, en konservativ aksjeopsjonsstrategi og to konservative retningsstrategier for fremtidig valgkombinasjon . Ingen retningsvirksomhet er lønnsom 80 av tiden og 3 til 5 per handel. Resultatene kan variere. Direksjonsstrategi gjør penger fort Det spiller ingen rolle hvilken side aksjen flytter. Faktisk gjør du mer når du har feil i fremtiden. Noen fantastiske fortjeneste mulig her. aksjeopsjonshandelen gjør 30 000 i en handel og hvis SL er truffet, er det en måte å gjenopprette tap pluss gjøre 30 k i den handel. Teknisk kunnskap er IKKE nødvendig Ikke nødvendig å overvåke bransjer hvert sekund. I løpet av kurset vil du lær hvordan du velger streikprisene Du lærer når du skal handle, som streiker for å selge som du skal kjøpe, hvor mye profittmål du bør se etter, det beste stedet å stoppe med å tape s og hva du skal gjøre etter å ha stoppet tap betyr hvordan du får pengene tilbake. Suksessraten er mer enn 80. Siden handelen er ordentlig sikret, er det ikke noe stress i handel med mine strategier. Jeg er veldig sikker på at du vil tjene penger på å handle mine strategier For å hjelpe deg med å lykkes, tilbyr jeg 1 års støtte fra bestillingsdato.11 Grunner til at du bør gjøre kurset 1 TA Kunnskap IKKE kreves 2 NEI Programvare påkrevd 3 Regelmessig overvåkning IKKE nødvendig 4 Fortsett med jobben 5 Gjør kurs fra ditt hjem 6 100 Sikret 7 Stressfri handel 8 Bare Rs 75 000 - for å starte 9 Skalering mulig 10 Ett tidsgebyr 11 Ett års støtte. For å vite mer Ring SMS WhatsApp meg på 9051143004 eller email meg nå Jeg kan engelsk og hindi. Du kan finne mange attester i Disse sidene. PS Så mange års handel har tenkt meg en ting - det er alltid bedre å lage små fortjeneste måned etter måned, i stedet for å miste penger måned etter måned, prøver å tjene for mye penger. Det skjer aldri. Men små penger akkumuleres måned etter måned kan bli veldig stor på bare noen få år. Få gratis alternativ Beginners Course. Do du vil vite Alternativ Grunnleggende Hvis JA, klikk her og fyll inn et skjema og få alternativ Beginners Course Free Dine detaljer vil ikke bli delt, og vi vil ALDRI SPAM deg. Som vår Facebook-side og få øyeblikkelige oppdateringer for livet. Enhver handling med å kopiere, reprodusere eller distribuere innhold på nettstedet eller nyhetsbrev, helt eller delvis, for noe formål uten tillatelse, er strengt forbudt og skal anses å være brudd på brudd på opphavsretten..Informasjon på dette nettstedet er kun for pedagogisk formål og er ikke en anbefaling til å kjøpe eller selge noen aksjer, opsjoner eller fremtid. Jeg gir IKKE noen tips i noen form og har ingen hensikt å gi tips i fremtiden også, jeg gir bare Stock Market Education i General og Derivative Trading Education spesielt gjennom denne nettsiden. Min mål er å gjøre deg en bedre disiplinert handelsmann med utdanning du får fra denne nettsiden Vær oppmerksom på at jeg IKKE gir tips eller rådgivende se rvices via SMS, e-post eller whatsapp eller annen form for sosiale medier Mitt mål er bare å tilby utdanning på finansmarkeder og investeringer på aksjemarkedene riktig vei gjennom denne nettsiden. Jeg er IKKE en finansiell eller investeringsrådgiver jeg prøver bare å hjelpe detaljhandel aksjer forhandlere gjennom artikler og utdanning som tilbys i denne bloggen fordi jeg selv mistet 7 Lakhs trading spekulativ handel uten kunnskap og jeg vet smerten de fleste handelsfolk føler etter å miste penger gjør spekulativ handel Jeg vil bare hjelpe dem ved å spre kunnskap gjennom dette nettside. Jeg har jobbet hardt, gjort undersøkelsen på riktig måte og skrevet artiklene på denne nettsiden ut av mine erfaringer som handelsmann og også ved hjelp av kunnskap. Jeg har lest flere bøker, nettsteder, fora, ebøker, elektroniske tidsskrifter osv. markedsinvesteringer er utsatt for markedsrisiko Vennligst gjør din egen forskning før du investerer i noen aksje eller alternativ eller prøv noen strategi skrevet på denne nettsiden. Jeg prøver mitt beste for å utdanne opsjonshandlere spesielt i India, og jeg håper du finner dette nettstedet nyttig. Takk for at du leser Fullstendig opplysning her.

No comments:

Post a Comment